18 Ocak 2010 Pazartesi

Ne Kadar Tutturduk ?



Eveeet az sayıda ki sadık okuyucularım bakalım dünkü Golden Globe tahminlerimiz ne kadar tutmuş ?

Drama dalındaki En iyi Film- Avatar : Afferin Bana

Drama dalındaki En iyi Bayan Aktrist : Sandra Bullock : Olmadı

Drama dalındaki En iyi Aktör : Jeff Bridges : Tabii Ki

Komedi/Musical Dalındaki en iyi film : The Hangover : Yahu hadi bir git

Komedi/Musical Dalındaki en iyi bayan performans : Meryl Streep : E zaten tutmalıydı.

Komedi/Musical Dalındaki en iyi bay performans : Robert Downey Jr. : Demiştik şansı yuksek diye!

En iyi Yardımcı Kadın Oyuncu : Moni'que : O konusmadan sonra kesin almalıydı zaten! Bilememişiz.

En iyi Animasyon Film :  UP : Zor olmadı =)

En iyi Yönetmen : Ne yazık ki bildim James Cameron-Avatar

En iyi Seneryo : Up in The Air- Kaçırmışız

En iyi Şarkı : The Weary Kind: Valla şarkıyı dınlememıştım dinledıkten sonra hak verdim.

En iyi Televizyon Dizisi : Mad Men : yani burda çok barizdi aslında ama Dexter'ın hakkı yendi biraz.

Drama Dalında en iyi TV dizisi performansı : Micheal C. Hall- Sana puanım dohuz kanka

Komedi/Musikal dalında en iyi TV dizisi : GLEE : YALAN BU!!!

Ve gelelim En iyi Aktör TV dekine : Alec Baldwin-30 Rock yahu Emmy lerdede bu kazandı yemin ederim burda bir şike var. Alec Baldwin, David Duchovny nin oynadığı Hank Moody'i oynasın bende birşey bilmiyorum. Bırakınız Hollywood Foregin Press As. lutfen!!

Evet 14/8 ile güzel bir yüzde yakalamışım. Kendimi tebrik ediyorum.

2 yorum:

  1. Micheal C. Hall. Gerisi yalan.

    Gerçi en iyi dizi dalında da ödülü Dexter almalıydı bence. Orda haksızlık yapıldı...

    YanıtlaSil
  2. valla Mad Men'in izlenme oranları acayip falanda bu Amerikalıların Showtime kanalına bir uyuzlukları var anlamadım bir türlü.

    YanıtlaSil