15 Kasım 2010 Pazartesi

Futureproof.

Dünyada çok çeşitli proofluk halleri var. çok vurdumduymaz çok itici biri olursun abi humanproof olursun. "ha sen şimdi gittin mi e hadi gelirsen ekime gelmezsen sikime hani ayıktın mı?" kafası yaşar onlar. Bazısı çok zengin olur "lotoproof" olur "hocam bizi germez çıksa da olur çıkmasa da" der o tipte. güzel insanlardır. valla ben de olayım çok isterim. ben paranın her boku getireceğine inanlardanım. Hayvan Miktar param olsa istediğim bütün diaromalar için babamın "oğlum sen gerizekalımısın filmde gördüğün sahneye bu kadar para verilir mi?" sorusuna akıl karı nedenler açıklamak için yormam kendimi, düşünmem yani 5 sene sora ne bok yicem lan acaba evlenmeye kalkınca kızın babası "E evladım iyi çocuksun, hoş cocuksun, ailen de bilindik ama bir evin olsa?" sorusunu yöneltince kem küm yapmam.aga bir de bir insan çeşidi vardır ki inanılmaz özenirim lavuklara yani çaktırmazlar mı çaktırsalar bile ayıltmazlar herhalde "disappointmentproof" tipi vardır. Ulan bir insan hayatına bu kadar secret kafasında devam edebilir mi? "Ay benim hayatımda hiç kötü bir şey olmaz, çok şükürler olsun hamdolsun" falan filan. Yahu yok arkadaş böyle bir hayat düşenemiyorum ben. Samimi de gelmiyor. Yok eğer gerçekten öyleyse allah belanızı versin. Çok yakın arkadaşlarım dışında da böyle insanlar ölümüne mutlu olunca tav oluyorum ben itiraf ediyim. 10-15 insan vardır hayatımda çok mutlu olsunlar o zaman ben de olurum da gerisi i don't give a shit!


evet benim derdim "futureproof" olmak. Alt metinde bu var. Yani gelecek düşünmemek.Gelecekte ne olursa olsun beni etkilemesin. Ben hep ben olayım.10 sene sonra babam kadar yakışıklı olabilirim gerçi. Haziran ayından beri eşşek gibi çalışıp 3.80 ortalama yapıp öğrencilik kariyerimin rekorlarını alt üst edip İğneci Hall of Fame'ine girip mezun olmama rağmen mütemadiyen ne bok yiyeceğim yahu diye düşünüyorum. Ve inanılmaz sıkıldım. yeter.  Samimiyim akademisyen olursam bir de loto tutturursam ya da bir yer satılır da "oğlum çok didindin al bu para da senin" derlerse happiest man ever lived diye t-shirtler yaptırır giyerim.hatta her gün Trade deficit grafiği bile çizebilirim.




ha biliyorum yani mümkün mü? değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder